Thursday, September 11, 2008

Bersempena Ramadhan Al-Mubarak

Assalamualaikum w.b.t...


  • Ramadhan ini...memberikan ku seribu semangat, kekuatan yang membuat ku mampu menongkat segala kesulitan yang tersedia...
  • Aku amat bersyukur kepada-MU ya Allah...aku rindu...perasaan ini telah kembali setelah sekian lama ku rasakan hilang...
  • Ramadhan ini memberikanku cahaya...kasih dan sayang-MU...
  • merasai betapa aku keseorangan tetapi aku tidak merasa sunyi...
  • Berpuasa kali ini...tidak membuatkanku lemah, tak berdaya dan kurang sabar...malah membuatku tegar, aktif dan ceria.
  • Aku mengharapkan semua ini bersamaku selamanya...
  • Tanpa-MU...hidupku tiada erti...ku rindu untuk bersamamu...hingga ke akhirnya..
  • Semoga Ramadhan kali ini penuh dengan barakah...


  • Nukilan: <3>

No comments: